יום ראשון, 9 בפברואר 2014

קידוח בשיש


קידוח בשיש דורש מיומנות ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. שיש הוא אבן גיר אשר עוברת תהליכי שינוי כתוצאה מחום, או מלחץ שנוצר במעמקי כדור הארץ. השימוש העיקרי בשיש הוא לצרכי פיסול ועיצוב, והמראה הדקורטיבי שלו עוצר נשימה. יחד עם זאת, קשה מאוד לבצע קידוחים או עבודות מורכבות בתוך השיש, וזאת בשל עדינותו היחסית. מקדחה רוטטת אינה מבטיחה תוצאות ברמה גבוהה, וגם מקדחת חץ עשויה להסב נזקים בלתי הפיכים לשיש.
קידוח בשיש ועבודות מיוחדות נוספות
נציגי חברת אלון יסודות (דאידה) בע"מ ישמחו לפתור עבורכם את כל הבעיות של קידוח בשיש. אנו מתמחים כבר שנים רבות בסוגים שונים של עבודות קידוח:
  • קידוחים באיזורים קשים לגישה
  • עבודות קידוח כלונסאות
  • שימוש בבובקט לצורך קידוח בתוך מבנים או אתרי בנייה קטנים
  • קידוחים בזחל לעבודות מיוחדות
חברתנו מפעילה צוות עבודה מיומן, מנוסה ומקצועי עבור עבודות הקידוח של הלקוח. לאורך השנים עבדנו מול חברות מובילות במשק הישראלי, מוסדות ציבור, ושורה ארוכה של קבלנים, יועצי קרקע ועוד. אנו מתחייבים לעמידה מלאה בלוח הזמנים של הלקוח, ומספקים שירות גם לקבלנים בדירות חדשות. בנוסף, נציגנו ישמחו לספר לכם על הצעות מחיר מיוחדות עבור לקוחות במגזר הפרטי.
היום כבר לא צריך לקחת סיכונים, כאשר רוצים לבצע עבודות קידוח בשיש. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה המובילה בישראל, ולתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת.